Trwa ładowanie proszę czekać ...

Smycze, breloki, jako lubiane gadżety reklamowe

19 kwietnia 2016

Posiadasz kilku klientów i chciałbyś ich zachęcić do dalszej współpracy? Nie jest to łatwe, ponieważ nigdy nie wiadomo, co można każdej osobie podarować. Musimy wiedzieć, co kto lubi oraz jakie są jego przekonania. Czasem może także wyjść tak, żre możemy kogoś urazić, a to nie jest zbyt dobrym początkiem kariery firmy.

Promowanie się jest bardzo ważne, ponieważ sprawia, że nie tylko nabierasz doświadczenia w tej kwestii, ale także zdobywasz coraz większą popularność, co za tym idzie, większą liczbę klientów. Trzeb jednak mieć dużo pomysłów na taką reklamę. Nikogo nie zaskoczysz tym, co robią wszyscy. Trzeba, więc wymyślić coś nowego, czego jeszcze nie było. Co to może być? Z pewnością nie nudne bilbordy. Bo to już się przejadło. Musisz mieć własny pomysł i wprowadzić go w życie.

Bądź rozpoznawalny

Reklamowanie się na rynku jest zazwyczaj monotonne i powolne, ponieważ, zawsze jest potężna konkurencja, która jest dobrze znana przez odbiorców, którzy zawsze wolą to, co już zdążyli poznać i nie lubią próbować nowych rzeczy, ponieważ mogą się okazać porażką. Musimy, więc znaleźć się w tej grupie, która jest rozpoznawalna. Dlatego możemy się spotkać z trzema rodzajami popularności. Pierwszym z nich są firmy, które są lubiane i znane, kolejny to też rozpoznawalne działalności, ale dlatego, że nie przepada się za nimi, a ostatni rodzaj, to te, których nikt nazwy nie zna i jeśli być spytał, co sądzą o produktach tej firmy, to nie będzie Ci nikt potrafił na to pytanie odpowiedzieć. Ty, więc musisz znaleźć się w grupie numer 1. Jest to ta dobra popularność. Oczywiście, dużo łatwiej jest zdobyć te popularność złą, gdyż nie wymaga żadnej pracy, pieniędzy, ani nawet zaangażowania. Nie jest to jednak dobre wyjście, ponieważ wprowadza złą sławę. Unikaj także szarej rozpoznawalności, czyli znikomej. Nie chcesz chyba, aby na pytanie o Twoich towarach ludzie się dziwili, że w ogóle taka firma istnieje.

Znaczenie gadżetów w popularności

Promowanie możesz zacząć od czegoś małego. Nie musi to być reklama w telewizji, ponieważ jest ona zbyt droga. Najpierw spróbuj dotrzeć indywidualnie do każdego. Najlepszym na to sposobem są smycze i breloki. Są to uniwersalne podarki, które możesz wysyłać nie tylko tym obecnym klientom, jeśli je posiadasz, ale także tym, których chcesz przygarnąć. Zarówno jeden jak i drugi gadżet, nie należy do najdroższych, a posiada dużo miejsce na grawer czy nalepkę Twojej firmy. Dzięki temu zawsze będziesz się przypominał temu, kto będzie nosił przy sonie np. klucze, przy których jest breloczek czy smycz.