Trwa ładowanie proszę czekać ...

Mierzenie efektywności reklamy za pomocą gadżetów reklamowych

19 kwietnia 2016

Prowadzisz firmę? Jeśli tak, to chcesz ją na najwyższym poziomie promować i zdobyć jak największą liczbę klientów. Wiadomo, że bez klientów, żadna działalność prosperować nie będzie, więc priorytetem jest tak kombinować, aby było ich dużo. Wiadomo, że początki to droga pod górkę i wtedy traci się wiarę w to, co się robi. Niekiedy jednak, ma się pełno doskonałych pomysłów, ale zrealizowanie ich, wiąże się z ogromnymi kosztami.

Zauważasz z pewnością potężne korporacje, które dorobiły się milionów, a nawet miliardów. Nie zrobiły one tego w dwa miesiące, ale kilka lat. Ich początki, tez nie wyglądały kolorowo. Wiadomo, że nikt nie postawi całej potężnej firmy na nogi w tak krótkim czasie. Podczas rozwijania swojej działalności mieli oni zarówno sukcesy jak i upadki. Jednak lata doświadczenia i sprawdzania różnych rozwiązań nauczyły, czego unikać, a co się sprawdzi na rynku.

Jeśli chcesz, aby twoja działalność także wzrosła do takich rozmiarów, potrzebujesz wiedzy na temat reklamy. Najlepiej brać przykład z tych firm, które dzisiaj s na pierwszym miejscu na rynku.

Efektywność gadżetów

Najlepsza reklama to taka, która ściągnie do Ciebie miliony klientów. Jednak znaleźć także, to nie lada wyzwanie. Dlatego też, musimy wszelkie opcje testować i kontrolować przebieg kampanii. Zastanówmy się jednak, jaką formę reklamy należy wpierw wypróbować. Najlepsza i najbardziej skuteczną formą promowania się są oczywiście gadżety. Nie tylko cieszą, ale też sprowadzają zainteresowanych i zwiększają popularność. Trzeba jednak wiedzieć, jaka rzecz wybrać. Może długopis? Na sam początek, spróbować nie zaszkodzi. Co powinno się tam znaleźć? Przede wszystkim logo firmy. Dobrze byłoby tez zamieścić stronę internetową działalności. Zanim rozdamy nasze gadżety, musimy sprawdzić jak dużo osób nasza witrynę odwiedza. Po zakończeniu kampanii, robimy to samo, ale odejmujemy liczbę, która jest stała, bez pomocy promowania. Jeśli wyjdzie zadowalający wynik, to możemy taki sposób obrać. Jeśli nie, próbujemy innego.

Kod QR prowadzący na stronę

Jest to doskonały sposób dla tych, których gadżety są nieco większe. Jeśli są to kalendarze czy notesy, to zamieszczamy na nich kod, który po zeskanowaniu telefonem, przenosi nas do sklepu. Jest to sposób szybki i wydawać się może najbardziej efektywny. Trzeba jednak zmieścić na takim gadżecie także adres strony www, ponieważ nie wszyscy umieją się posługiwać dzisiejszą technologią, a z pewnością nie chcesz dotrzeć tylko do tych, którzy maja najnowsze smartphony.