Trwa ładowanie proszę czekać ...

5 Sposobów na skuteczna reklamę, część1

19 kwietnia 2016

 Jeślim posiadasz firmę, to reklamowanie się jest priorytetem. Jeśli nie potrafisz się wypromować, to nie masz klientów, ponieważ o tym, ze w ogóle istniejesz, mają pojęcie tylko Ci, którzy minęli Twój sklep lub w nim byli. Trzeba, więc wiedzieć jak się dobrze zareklamować, aby zyski wzrosły dzięki popularności. Poniżej podane masz 5 sposobów, które ułatwią Ci nieco myślenie i podsuną nowe rozwiązania. Pamiętaj jednak, że możesz je modyfikować według swoich przekonań, a także dodawać różne opcje.

1. Gadżety

Jest to sposób, który zazwyczaj przynosi największa liczbę klientów. Jednak, musisz odpowiednio takie towary dobrać. Pamiętaj, że na każdym z nich powinno znaleźć się twoje logo i najlepiej adres strony www. Jeśli jesteś początkującą firmą, to możesz postawić na najtańszy sposób, czyli długopisy. Mają one, średnią efektywność, ale pozwoli Ci to, stanąć na nogi i zacząć kombinować z następnymi. Możesz również wykorzystać do tego celu słodycze, breloki z grawerem czy też pendrive. Masz mnóstwo rzeczy do wyboru i to od Ciebie zależy, które wykorzystasz w swojej kampanii.

2. Promocje

Jest to cos, co ludzie kochają. Mimo iż, panuje przekonanie, że miłość do przecen dotyczy tylko kobiet, nie jest to prawdą. Każda pani miała do czynienia z sytuacją, kiedy jakaś wiertarka, kosiarka czy inne sprzęty były przecenione o 20 % lub więcej, również panom zaczynają się wtedy świecić się oczy. Niezależnie, do jakiej płci skierowany jest Twój asortyment, promocje przyciągają wszystkich. Najlepiej jednak wykorzystać ten sposób dopiero, wtedy, kiedy będziemy mogli sobie na to pozwolić finansowo i nasz interes się trochę rozkręci.

3. Bilbordy

Bardzo popularny sposób reklamowanie się, jeśli nasz sklep działa na terenie jednego miasta. Kierują one zazwyczaj konsumentów na ulicę, gdzie znajduje się nasza placówka i są powiązane z ww. promocjami, ponieważ to właśnie one się na nich znajdują.

4. Telewizja

Ten rodzaj reklamy jest przeznaczony tylko dla rozwiniętych firm, które mogą sobie na to pozwolić. Taka promocja firmy, nie należy do najtańszych, ale jest największe prawdopodobieństwo na zdobycie popularności, ponieważ panuje przekonanie, że jak coś reklamują to musi być dobre.

5. Radio

Reklama w radiu, jest tak samo droga jak ta w telewizji. Nie będzie na nią stać poczatkujących firm, które maja małe zasoby budżetu na takie rzeczy. Dlatego też, jest zazwyczaj na końcu kampanii, gdyż dobycie na taką formę promocji pieniędzy, nie jest zbyt szybkie.