Trwa ładowanie proszę czekać ...

5 Sposobów na skuteczną reklamę, część2

19 kwietnia 2016

W poprzednim artykule dowiedziałeś się jak wygląda rozwijanie firmy i nie należy to do najprostszych zadań i wymaga mnóstwa cierpliwości pieniędzy i zaangażowania. Poznałeś również sposoby na skuteczną reklamę, które są najczęściej wykorzystywane, zarówno przez duże korporacje jak i poczatkujące firmy. Były to gadżety, promocje, bilbordy, telewizja i radio. Tym razem będziemy kontynuować porady, które związane są z dalsza częścią promowania swojej działalności, która nie zawsze chce ruszyć do przodu. Jeśli tylko potrzebujesz porady, która pozwoli ci pomóc Twojemu biznesowi, zapoznaj się z poniższym tekstem, który Ci to przybliży.

6. Ulotki

Jest to jednak z najbardziej ubogich wersji reklamy, ponieważ potrzebujesz na nią najmniejszych nakładów finansowych, gdyż ogranicza się do wydrukowania pliku kartek z ofertą twojej firmy. Nie należy ona jednak do najbardziej skutecznych, dlatego że zabiegani ludzie, nie mają nawet czasu spojrzeć na to, co zostało im wciśnięte w ręce. Dodatkowo, nie zawsze mamy możliwość kontrolowania pracowników pod tym względem, czy rzeczywiście ulotki trafiają tam gdzie trzeba, a nie do kosza.

7. Konkursy

Taka forma promowania się i pokazywania klientom, jest dla tych firm, które mają niejaki budżet na organizację tego typu zawodów, a także są w stanie sfinansować nagrody. Jeśli działalność skupia się na sprzedawaniu kosmetyków, to można zorganizować konkurs na zaprojektowanie opakowania do szminki lub innego kosmetyku. W przypadku, kiedy zajmujemy się sprzedażą książek, to można zorganizować takie wydarzenie i nagrodzić tego, kto zaprojektuje najlepszą okładkę.

8. Strona www

Jest to podstawa promowania się, na dzisiejszym rynku. Jeśli jakaś firmanie posiada własnej witryny, to nie jest ona rozpoznawalna. Na takiej stronie powinny się przede wszystkim znaleźć produkty, którymi dysponujesz, trochę informacji o działalności oraz kontakt i adres. Najlepiej, żeby była tam także cała gama towarów, która jest w danym sklepie w Polsce dostępna, wraz z cenami i pojemnością czy rozmiarem - w przypadku odzieży czy bielizny.  

9. Facebook

Jeśli chcesz zyskiwać nowych klientów to założenie konta na portalu społecznościowym jest istotną kwestią, która pomoże nam to osiągnąć. Pamiętajmy jednak, aby cała nasza tablica nie skupiała się na działalności firmy, ale udostępniane tam był również inne informacje typu śmieszne fotografie, filmiki czy wartościowe treści.

10. Sponsoring

Reklama, jaką jest sponsoring, w zależności od tego, na co się porwiemy, może być kosztowna lub bardzo tania. Wszystko zależy od tego, kogo lub co zasponsorujemy. Zacząć możemy od czegoś małego, jeśli jesteśmy świeżo upieczonym biznesmenem.